you don't have to talk if you don't want to..

0 notes

anak2 sedara dah tahap nak pergi umah jiran sbb rumah jiran ada pelita.. senang nak main bunga api.. hahaha

dengan pantas makcik bertindak.. tadaaaa umah dah ada pelita walaupun 4 je.. dah banyak hilang. 

baru tahu minyak diesel blh ganti minyak gas. tq jiran sebelah..😁😁

anak2 sedara dah tahap nak pergi umah jiran sbb rumah jiran ada pelita.. senang nak main bunga api.. hahaha

dengan pantas makcik bertindak.. tadaaaa umah dah ada pelita walaupun 4 je.. dah banyak hilang.

baru tahu minyak diesel blh ganti minyak gas. tq jiran sebelah..😁😁

0 notes

rutin setiap tahun.. tulis nama anak2 saudara dekat sampul duit raya.. takut terlupe.. hehehe

rutin setiap tahun.. tulis nama anak2 saudara dekat sampul duit raya.. takut terlupe.. hehehe

0 notes

tak sia2 masuk kelas koko teater… hahahahah @nazirahsharif n @adyllbbs

@beelathira mmg dah lama berbakat. hahahaha

sekarang dah ade video untuk release tension. hahaha

0 notes

siapa yang tak terharu bila kawan2 ko buat video klip raya untuk ko yang jauh.. hahahaha

:p

0 notes

tq korangggg… hahahaha nak masukkan part korang nyanyi lebih 15sc..

walaupun ada yang macam x hafal skrip. hahaa terharu i. hahaha


😘😘😘

selamat hari rayaaaaa dari pahang..

maaf salah silap. sayang bbs sampai syurga. insyaAllah. :))

@beelathira @nazirahsharif @adyllbbs

0 notes

#Repost from @nazirahsharif with @repostapp

—-

“It doesn’t matter if you have four friends or four-thousand friends.  When it all comes down to it, popularity means nothing.  All that matters is that you know those four will be there holding your hand, as the four-thousand walk by.” Atas ~3years ago
Bawah ~3hours ago
Friendship ~forever

#Repost from @nazirahsharif with @repostapp —- “It doesn’t matter if you have four friends or four-thousand friends. When it all comes down to it, popularity means nothing. All that matters is that you know those four will be there holding your hand, as the four-thousand walk by.” Atas ~3years ago
Bawah ~3hours ago
Friendship ~forever

Filed under repost

0 notes

hari ni aku rasa hari paling melepek sekali. penat otak penat badan…

tapi bila difikirkan semula. apalah sangat penat aku.. kehulu hilir dari satu bangunan ke satu bangunan.. kalau nak dibandingkan dengan negara2 islam yang sedang berjuang.. 

diusir dari negara sendiri.. berjalan kaki berbatu2 mencari perlindungan. 😔😔

doa untuk semua negara islam supaya terus tabah. dan kita juga… ujian kita mungkin secara lebih halus…

hari ni aku rasa hari paling melepek sekali. penat otak penat badan…

tapi bila difikirkan semula. apalah sangat penat aku.. kehulu hilir dari satu bangunan ke satu bangunan.. kalau nak dibandingkan dengan negara2 islam yang sedang berjuang..

diusir dari negara sendiri.. berjalan kaki berbatu2 mencari perlindungan. 😔😔

doa untuk semua negara islam supaya terus tabah. dan kita juga… ujian kita mungkin secara lebih halus…